Annyeonghaseyo

BuaT Yg SuDi Baca "SeLaMaT MeLayaRi The LaKaran KoOo"
BuaT Yg xSuDi "it's OkaY BeBeh"

Friday, January 28, 2011

DiLuar Jangkaan

Kul 8.30 dh hux3.. adik aku dh pot pet pot pet.. cz dh lewat...
inilah kerja aku Setiap hari jumaat, rutin pagi ku menghantar epy ke akademik bola tanah merah....
tapi menjadi kegeraman koo cz xdey latihan... yela ade ke ptut hujan2 pn nk berlatih gap kn3.. ish3 xpatut3!!!!..


Ble jew sampai umah....kelihatan ramai sanak saudara berkumpul  kt depan umah kooo....
hati dah xsedep... otak mula berimaginasi ape yg dh berlaku....
YA ALLAH..
umah aku kne timpe ko pokok  nyor... habis rebes atap umah...
inilah gambar2 yg sempat dirakam...







hujan yang turun memasuki kamar adik kooo...

Aku mula bersoal jawab tuk mengetahui jalan cerita nyer....

kejadian berlaku selepas beberapa minit aku kluar dr rumah....
"bunyi macam BOM MELETUP, rumah bergegar...."
situasi nyer terkezuttttttt bangat3...
otak dh blurrrrr...
1st ibu aku terkam tgk adlah ank2 laki die...
Alhamdulillah xde sorg pn dlm blik 2... coz aku angkut skali adik hary pegi (kbiasaan nyer aku x bwak) yela cm ner nk bwak anta gan moto....
SYUKUR..SYUKUR...SYUKUR...
adik2 selamat... kereta pn selamat...
law tidak bertambah lah lagi kerumitan....mane nk repair rumah n kete...
nseb msih myebelahi my family coz jus kne repair rumah ja...
apa2 pun inilah Dugaan yg harus diterima... dan Redha dalam menghadapi situasi ini... mungkin ade Hikmat disebalik kejadian ini...
Hanya Dia yg Maha Mengetahui...


No comments:

Post a Comment